22-24 luty 2017

konferencja@konferencja-ipb.pl

 

→ Na czym polega e-Poster?

e-Poster to elektroniczna wersja plakatu, udostępniana uczestnikom konferencji na stronie internetowej do przeglądania w przejrzystej wersji html lub opcjonalnie w wersji pdf. Najwygodniej jest stworzyć plakat w programie Power Point, w którym to dowolnie można wstawiać tekst, tabele czy rysunki i wykresy. Szczegółowa instrukcja tworzenia plakatu znajduje się poniżej.

Forma publikacji:

Podczas sesji posterowej przesłane prace będą dostępne wyłącznie dla zalogowanych uczestników. Autor posteru sam decyduje o formie publikacji pracy po konferencji. Do wyboru: forma ogólnodostępna, dla zalogowanych uczestników (w tym dla uczestników kolejnych edycji) lub usunięcie posteru ze strony.

→ Jak przygotować e-Poster?

Instrukcja do przygotowania e-Posteru w programie Microsoft Office: Power Point

1.  Ustawienie odpowiednich wymiarów posteru. PROJEKTOWANIE → USTAWIENIA STRONY → DOPASUJ ROZMIAR SLAJDÓW → FORMAT/PAPIER A4 ; ORIENTACJA PIONOWA

2. W następnej kolejności wybieramy (zakładka Narzędzia Główne)  układ slajdu „PUSTY”

 

3. Wybieramy tło dla posteru: PROJEKTOWANIE → STYLE TŁA

4. Wstawiamy dowolnie tekst, obrazy, tabele, wykresy czy kształty

5. Gotowy plakat zapisujemy w formie edytowalnej ppt. Oraz opcjonalnie drugą kopie w formacie .pdf i wysyłamy do Organizatora, który umieści go na stronie internetowej konferencji

Organizatorzy, patroni, sponsorzy

 

 

 

 

Please publish modules in offcanvas position.

Free Joomla! template by Age Themes